6 Mar 2014

DIY - spring goodie bags

So, remember my masking-tape frenzy from last week?
Some of them made it to my shoppingcart at Etsy and arrived a few days later.
Now with this spring-feeling in the air I thought; let's spring-up my goodie bags I use to pack my jewelry.

--

Herinner je mijn masking-tape obsessie momentje van vorige week?
Wel, enkele daarvan hebben het tot mijn winkelkarretje op etsy geschopt en belande enkele dagen later in mn brievenbus.
Nu met dit geweldige Lente-gevoel door dat prachtweer dacht ik; laat ik mijn verpakking ook een beetje meer lente-gevoel geven met deze prachtige pastel-kleurtjes.








What do you need? Not much
- paper goodie bags
- personalised stamp
- masking tape
- exacto knife
& just have some fun with it ;)


 

 

grts, J



No comments:

Post a Comment