23 Feb 2014

My 'old stuff'

Hi all!
I'm Josie designer and maker of JeTrouve,
as far as I can remember I've always been a bit obsessed with old objects, objects with a past, a story

and with that obsession also came a huge collection, of course :)

--

Hallo, Ik ben Josien, ontwerper en maker van JeTrouve
Van zolang ik mij kan herinneren heb ik een kleine obsessie met oude objecten, spullen met een verleden, een verhaal

en met die obsessie ontstond natuurlijk ook een collectie, een giga-collectie van allemaal oude spulletjes :)




Its in the details you see

--

Het zit m in de details zie je, het zijn spullen met vrij letterlijk 'een hoek af'.



Soon more!

--


Snel meer!



grts, J



2 comments:

  1. tof ! ik hou ook van oude boeken !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^_^ oude boeken zijn de max!
      mn volgende tentoonstelling zal volledig met oude boeken te maken hebben / gemaakt zijn; van de stuks tot en met de presentatie - soon more ;)

      Delete